Søndag

Nå er det søndag, og en ny uke er bare noen timer unna med å begynne. Jeg synes selv at søndager kan være veldig kjedelige. Så derfor har jeg begynt å gjort søndag en dag der jeg tar hånd om meg selv. Alle trenger sånne dager!

Så, i dag gikk jeg og Ole Marius en tur, ikke veldig langt, men sånn at vi ble mer kjent med stedet vi bor. Når vi kom hjem lagde vi oss lunsj. Når kvelden kom lagde vi middag, også hoppet jeg inn i dusjen. Er det en ting jeg elsker å gjøre er det å dusje. Jeg får får ut tanker og bare kan leve i min egen verden til musikken. Haha ja, jeg MÅ ha musikk når jeg dusjer. Fikk vasket håret, skrubbet og renset huden. Når jeg kom ut av dusjen så var det på med ansiktmaske.

Først, hvor søt er ikke denne pysjen? Haha, elsker den! Men tilbake til ansiktmasken. Jeg har blitt så forelska i denne masken at jeg ikke har noen ord. Jeg kan se tydelig forskjell før og etter jeg har brukt den, og den rensker huden så godt! Nå sliter jeg ikke så mye med huden som jeg gjorde før, men kan komme litt urenheter her og der noen ganger, men denne masken tar de bort med en gang!

Nå skal jeg snart ta av meg masken og få på en god fuktighets krem, la håret tørke menst jeg ser på serie og så plutselig har klokka blitt så mye at vi må legge oss. Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg