Søndag, og siste dag i ferien

God morgen, håper dere har sovet godt! Selv hadde jeg vansker med å sovne fordi det blåste noe sjukt i gått kveld… flere som er sånn? hehe

I dag er siste dag i vinterferien, og jeg skal ned til Lillehammer igjen. Martin ville kjøre meg ned dit igjen, så er veldig takknemlig for det! Er enda litt usikker når vi skal reise, men det blir vel ikke for tidlig eller for sent. Jeg må pakke før vi reiser og dusje av meg selvbruningen. Kommer til å savne mamma og Buster utrolig mye, blir rart å ikke ha dem rundt meg hele tiden igjen.

Synes det er rart at ferien allerede er over! Men en uke nærmere sommeren. Neste gang jeg skal hjem blir vel i påska, siden det koster 300kr bare for å reise hjem i et par dager. Planen når jeg kommer til Lillehammer igjen, er å ta på selvbruning og finne ut hva jeg må kjøpe inn til mat for uka, så er det vel rett til senga etterpå, skal trossalt på skolen igjen i morgen! Blir egentlig godt å se vennene mine igjen, og komme tilbake til hverdagen. Også komme tilbake til treningen, gleder meg!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg