🌸Sommer 2021 🌸

Nå er høsten her, og det kan jeg allerede si at at merkes. Klager ikke, høsten er en kjempe fin årstid og gleder meg til at høstfargene begynner å komme frem! Vil dele litt bilder fra sommeren med dere <3

🌸 Sørlandet: Det var kjempe koselig å møte familien min der nede igjen! Ser dem en gang i året! Ble mest at vi bare slappet av, og nøyt sola de dagene det var sol. Var litt uheldig med å få regn første uka, men heldigvis knall sol uka etter! Litt shopping ble det også, men igjen ble jeg og mamma enig at dette var første gangen vi ikke hadde kjøpt så mye.. for (ja dette er sant) så har bagasjerommet vært stapp fult og det samme med baksete.. men denne gangen derimot, så fikk vi fint plass til alt bak hahah. Det var uansett koselig og mye is!

Farsund <3

Hvor søt er ikke den lille pusen?! Tante hadde 3 kattunger, og jeg ble helt forelska i denne. Kalte den til slutt fryktløs for den hoppa over alt og var helt vil hahah, ville ta den med hjem! 😍 Også har vi Buster som også stor koste seg i sommer!

Ellers av ferien var jeg bare hjemme i Lom. Gikk mye turer med Buster, leste bok, sola meg, MASSE iskaffe og is.

Gleder meg til å ta masse bilder nå til høsten og ikke minst hva den bringer! 🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg