Sol = glede

God fredag, og god helg!

Vi kan være enige med at helgen starter bra med så fint vær! Ser ut som mange har strålende sol, og bare det fine sommer været i dag! Spådd sånn HELE helga og jeg elsker det. Kjenner bare gleden kommer mer og mer!

Fredagen i dag strata med skole, som vanlig. Hadde egentlig en veldig fin dag på skolen! Hadde en presentasjon som jeg hadde grudd meg litt til, men det gikk egentlig veldig fint. Noe jeg også visste, for det gjør jo som regel det. Fikk også vite at jeg har “fri” onsdag og torsdag neste uke. Pga vi har hatt noen timer fra før og vi får bare en skoleoppgave å jobbe med i det andre faget. Så da var det å bestille togbillettet hjem med en gang! Gleder meg sååå utrolig mye å være med mamma og Buster igjen <3 Er stress å reise hjem i en vanlig helg, så selvfølgelig tar jeg sjansen å være hjemme i fler dager når jeg kan det.

Etter skolen var det rett ned på trening etter det <3 Tenker å trene litt mer i dag å, men skal bare nyte sola litt til haha. Skal ned på løpebanen igjen! Har ikke vært der siden oktober-november? Så det begynner å bli en stund siden! Er litt usikker om jeg skal gjøre det i dag eller i morgen, for burde egentlig gjøre ting her hjemme også.. hehe men det er ikke like gøy.

Men uansett: planer for denne helga er ikke akkurat så store men det er jo litt. Skal være med folk i morgen etter ca 16 tiden, og da har jeg jo tid å trene før hehe, men vi ser! Tenker egentlig at i morgen kommer til å være en fin dag! har blitt veldig glad i bare være med folk, i motsetning det jeg var før. Jeg eeelska å være alene, men nå vil jeg helst være med noen hele tiden hehe.

Jeg håper dere får en fin helg! Og nyyyyt solen!

2 kommentarer
    1. Det er så godt med så mye fint vær, og håper at det blir mange flotte dager i vente. Gleder meg veldig til sommer, med både sol og varm 🙂 Ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg