Shopping på Black Friday

Som dere vet så var jeg og mamma på shopping i går etter skolen. Det var black friday så det passet så bra! Jeg fikk kjøpte meg nye klær som jeg lenge har hatt lyst til, og litt ekstra. Kjøpte litt til Ole Marius også, siden han nesten alltid kjøper noe til meg når han er nede i byen med venner.

Etter en liten stund ble vi selvfølgelig sulten så vi gikk på kafeen i 2.etasje på strandtorget og bestilte mat. Jeg bestilte Pasta Carbonara og mamma bestilte en kyllingsalat. Ser ikke pastaen god ut? Den anbefaler jeg virkelig! Det ser ikke så mye ut, men jeg kan love dere at jeg ble god og mett.

Vi gikk litt mer på butikker etterpå også, så kom vi hjem ca i 18 tiden, så tiden fløy!

Må også legge til hvor mye jeg elsker dette antrekket! Genseren er fra bikbok, skjørtet fra hm. Beltet kjøpte jeg på fretex. Jeg elsker å gå med skjørt uansett om det er vinter eller sommer. Jeg bruker stillongs i flis om vinteren, vil helst ikke fryse hehe. Jeg har allerede filmet en haul med tingene jeg kjøpte, også bestilte jeg litt også som jeg kommer til å vise her på bloggen når jeg har fått det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg