Settet alle spør om!

Jeg har levd i dette settet nesten siden jeg fikk det. Det er så fint og så utrolig behagelig å ha på!

Har fått utrolig mange spørsmål hvor det er ifra, og dere kan finne det her!

Her har jeg str S, men måtte sy inn buksa litt mest bare for den skulle sitter finere på meg. Har klikket hjem et sett til i svart, for det er på tilbud nå! 300kr for dette fine settet er seriøst bare en vinn-vinn og når man kan style andre klesplagg til hver enkelt plagg.

Jeg bestile str XS nå i det svarte, sånn at jeg kanskje slipper å sy den inn, så jeg er spent på toppen! Siden toppen passer meg egentlig perfekt i Str S!

(og ja, jeg har sølt sjoklade fra en is på buksa opsss)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg