September! 🌻

September er her, og jeg kjenner at jeg er klar for høsten!

Bare det at vi er i den 9 ende måneden i 2021 og jeg kan enda huske når corona kom ut i starten av 2020…

Jeg har ikke noe spesielle planer for september, utenom å jobbe. Så tror ukene vil gå fort. Men! Jeg skal ta et lite innkjøp når det kommer til kakao og te. Når det er kaldt om morgen er det så godt å bare koke noe vann og drikke noe varmt sammen med frokosten.

Men alt i alt, tror jeg denne måneden vil bli veldig fin! 😍 Gleder meg til å se hva den vil bringe. Blir nok mye kvelder med en kopp kakao og film, nå som temperaturen synker. Også kommer det til å bli så fint ute! Masse farger, gjett om jeg skal ta bilder! Kan jeg bare nevne at om 3 måneder er det Desember…? Får begynne å planlegge litt julegaver hahah. Eller har jeg noen allerede planlagt? Hehe kanskje.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg