Selv offentlige personer har følelser

Er det en ting jeg er lei, så er det å se meg og andre offentlige personer blir rakket ned på fordi vi gjør noe “feil”..

Det føles nesten ut som at andre personer ikke tror vi som er offentlige ikke har følelser, og ikke tar inn noe hat? Like wtf. Ja, vi må tåle litt kritikk, men noen ganger går man lei og det går inn til slutt i en periode. Jeg selv blir ofte rakken ned på skrive feil, nesten hver gang jeg legger ut Yolo.. og hvis jeg blir lei av det, da får jeg høre “du har valgt å være offentlig, så du må tåle litt”.. da tenker jeg egentlig hvor mye kritikk skal jeg liksom tåle? Om jeg ikke skulle tatt inn all ned haten og kritikk, burde jeg på en eller annen måte fjernet følelsene som en vampyr i the vampire diaries.. så skjønner dere?

Jeg ser andre offentlige personer som jeg følger, blir rakken ned på fordi de gjør noe “feil” når de ikke gjør noe i det hele tatt? Noen blir aldri fornøyd! Det er så utrolig mange som tror de vet mer om en enn den personene selv. Jeg selv har møtt på sånne, asså… nei bare nei. ikke gidd det en gang.

Når en offentlig person tenker nok er nok og vil si ifra, så får den personen bare enda mer kritikk for å snakke om noe så viktig? Hvorfor skal vi som snakker om mobbing bli så sett ned på? Vet dere hva det krever å bare klare å snakke om det og si ifra?! Mobbing er noe som skjer, men det er noe som ødelegger så utrolig mye. Jeg som er et mobbeoffer selv, vet hva mobbing er og de som sier jeg ikke blir mobba.. gå å legg deg tilbake under steinen. For å gi et eksempel: jeg kan også få sånn “skal bare si ifra, men du snakker en vanskelig dialekt”.. like u for real? Jeg har snakket sånn i 18 år, og fått høre det gjennom hele livet, noe jeg har sagt ifra flere ganger at jeg gjør. Man blir lei av sånne kommentarer…

Nei, det jeg vil oppnå med dette innlegget er at vi som er offentlige faktisk har følelser! Vi kan bli såra av hva folk skriver i kommentarfelter eller sender på meldinger. Jeg vet at de fleste av offentlige personer er så utrolig sterke psykisk, og det sier litt når de blir knekt hvor mye hat som blir sendt inn! Vi har følelser som alle andre. Jeg vet det skjer med mange, og at de må rett og slett ta en pause fra hva de elsker: blogge og drive med sosiale medier pga andre mennesker som bare skal være slemme. Og da blir de bare sett på som svake og sårbare.. Skal det virkelig være sånn? Vi som er offentlige blir sett ned på bare fordi vi liker å drive med sosiale medier. Fordi folk tror vi gjør det bare for oppmerksomhet. Villet vi bare hatt oppmerksomhet, ville ikke flere personer som driver med ha drevet med det i flere år! Hvem vil drive med noe de egentlig ikke liker?

Hver så snill.. tenk litt før du skriver… tipser faktisk om å lese dette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg