Sånn lager jeg kylling salat! (Enkel)

Kylling salat er ganske godt! Og jeg har en enkel en som er lett å lage, men er kjempe god!

Det jeg bruker er:

  • Pasta
  • Kylling (ferdig)
  • Salat
  • Tomat
  • Agurk
  • Thousand Island dressing

Jeg har ikke noe bestemt mengde jeg lager i per porsjon, så er så enkel som å koke pasta og kutte opp så mye du vil ha.

Jeg lager også 4-5 porsjoner så jeg lett bare kan finne fram når jeg vil spise! Kjempe enkelt!

Også tar jeg på dressing, når jeg skal spise! Godt!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg