Sånn har helga vært!

Ny uke igjen til i morgen, tiden går. 2 uker til bursdagen min også! Vil fortelle dere litt om helga som har vært.

(litt rot i bakgrunnen liker vi hahah <33 )

Jeg hadde da besøk av en person som har blitt en stoooor del av livet mitt. Tenkt det, vi ble kjent via snap og det bare fordi jeg snakka om gulerot kake på story! haha sjukt. Fredag gikk vi på pizzerian her i Lillehammer og spiste pizza med Ayla. Angrer ikke på det for å si det sånn. Tipser faktisk om pizzerian fordi pizzaen er kjempe god og det er ikke kjempe dyrt der! En stor pizza for 200kr er ingenting!

Ellers har vi bare slappet av, spist godteri og sett film <3

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

På lørdag var vi på Det lille pannekakehuset i gågata… og herreguuuud så godt det var! Det skal virkelig gjentas!

Men haha må nesten le litt. Jeg har spist så mye usunn mat at i dag var jeg så sykt kvalm! Vi skulle spise pizza (igjen heh) og kjente at kroppen min nektet meg å spise mer. Så tror ikke det blir så mye usunt til denne uka som kommer, men det tror jeg ikke kroppen min så sur for. Får jeg søtsug neste uke så begynner jeg å lure hahah. Men det er lov å kose seg med digg mat. Jeg hadde det uansett kjempe koselig i helga, og humøret ble mye bedre på litt. Slet veldig torsdag og fredag med psyken, men det tok raskt en snu og det er jeg veldig takknemlig for.

Nå er det bare å få lagt seg. Så er det en ny uke i morgen. Mamma kommer også en tur, skal møte henne etter skolen og dra på juleshopping. Gleder meg!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg