Sånn har helga mi vært!

Tenkt nå er helga straks over, og en ny uke er på vei!

Denne helga har egentlig vært ganske så lik som de andre. Simen kom torsdag, siden det egentlig var fri på fredag for alle, men siden min klasse har praksis, får vi den fridagen senere på året. Det var utrolig godt å ha noen å komme hjem til etter praksis på fredag. Det er virkelig noe jeg savner med å bo hjemme.

Det vi har gjort denne helgen, var å tilbringe så mye som mulig tid med hverandre: se film, spise godteri, dusje, samtaler osv.

Han bakte cookies til meg før han reiste, fordi han vet jeg liker dem så godt <3

Så denne helgen har egentlig vært veldig fin! Brukte tiden min etter Simen hadde reist til å få gjort unna husarbeid. Har veeeeldig lett for å falle sammen, når jeg blir alene og Spessielt tanken på at jeg ikke får sett han igjen på lenge er tung så jeg måtte få tankene på et annet sted.

Nå er det bare å gjøre seg klar til en ny uke, lurer på hvordan denne blir. Forje var egentlig bra, og håper på at det vil denne også!

Hva har du gjort i helga?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg