Sånn gikk første skoledag for meg

I dag var første skoledagen min og jeg skal si dere at jeg var veldig nervøs hahah. Jeg kjenner egentlig ingen som går på den skolen, men det tror jeg kommer snart til å endre seg.

I går langde jeg en tiktok hver dere kunne stemme på hvilket antrekk jeg skulle bruke, og dere valgte da dette! Følte meg så sommerlig i dag!

Men tilbake til skole dagen. Jeg møtte først ei som også kommer fra Lom, vi kjenner ikke hverandre så godt men vi bestemte oss for å gå sammen siden ingen av oss kjenner noen andre. Det er jeg så glad for, jeg vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort om jeg var helt alene. Vi kom til skolegården og vi hadde ikke fått noe informasjon om hvor vi skulle møte opp, men vi så at folk samlet seg i gymsalen så vi følgte etter. Det viste seg å være feil, haha. Der skulle bare de som har studie møtes vi andre som går yrkesfag skulle møtets i kantinen. God start tenkte vi hahha.

Vi kom oss hvertfall til kantina og fikk litt informasjon der. Etter det ble vi delt inn i klasser. Den klassen vi kom i som er bare vi 2 nye for de andre gikk i klasse sammen i fjor, hehe. Men de virket kjempe snille og jeg fikk bare bra førsteinntrykk! Nå er jeg bare spent på hvordan det blir framover.

Først på tror jeg at skoledagene blir lange, men det er egentlig helt normalt for meg siden jeg alltid har vært sånn. Men jeg kan si at denne dagen er godkjent selvom vi gjorde litt feil i starten, det er bare gøy å se tilbake på hahah. Håper dere fikk en fin dag i dag!

Jeg var også på shopping med en venninne fra her, som jeg ikke har møtt på lenge, herregud så godt å møte hun igjen! Vi ble ikke kjent før sist på skoleåret i fjor, men det er bedre sent enn aldri. Kjempe glad for å ha hun i livet mitt. Jeg lagde en innkjøpsvideo om hva jeg kjøpte om dere vil se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg