Sånn gikk det!

Jeg sa for litt siden at jeg skulle ta MR av armen min. Det gjorde jeg i går.

Mamma var så snill som ville være med meg, selvfølgelig er det skummelt når jeg aldri har gjort det før. Mamma kunne ikke være med inn i rommet, men tanken på at jeg ikke var alene hjalp mye.

Jeg ble hentet av en sykepleier og ble bent om å ta av ringer osv. Når jeg kom inn til rommet der maskinen var måtte jeg legge meg på sånn seng/benk. Så fikset han sånn at jeg lå sånn at bildene ble tatt best mulig. Så ble jeg sakte kjørt inn. Det var ikke så trangt som jeg trodde og det var rom rundt maskinen så jeg følte meg egentlig ganske trygg. Fikk musikk på ørene og klarte å slappe av. Det bråkte en del, men det visste jeg fra før av. Jeg lå å bare tenkte på mye rart så tiden gikk fort. Jeg grudde meg en del, men fant ut at det er ingenting å grue seg til.

Etter det gikk jeg og mamma på litt shopping, spiste mat og så reiste opp på hybelen. Måtte pakke litt ting så reiste vi til Lom. Så nå er jeg hjemme og koser meg masse her. Ønsker dere som har fått vinterferie nå en god ferie! Og alle andre en god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg