Sånn går det så langt uten sukker!

Jeg begynte bare for 4 dager siden å ikke spise sukker, og jeg kan si jeg sliter litt allerede. Men jeg har også merket litt forskjell så fort!

Jeg pleier å alltid være helt utslått etter skolen, at jeg bare klarer å ligge i senga. Og har tatt meg minst 2-3 timer før jeg klarer å gjøre noe. Det gjør jeg ikke nå, nå klarte jeg å gjøre ting rett etter skolen og ikke følte at jeg måtte ta meg en power nap. Var nesten rart å ikke føle det også, siden det har vært sånn i en måned minst. Jeg mister alltid energi når høsten kommer, kanskje ikke sånn kjempe rart. D vitaminer har hjulpet litt, men ikke så mye som å tenkte på hva jeg har i meg.

Dette er også første helga uten sukker, og jeg spiser egentlig alltid noe godt fra fredag til søndag hehe… Så helgene blir de vanskeligst å komme seg igjennom. Frister veldig med godteri om kvelden og bare sitte å slappe av med en film. Kan vertfall lønne meg med kake på bursdagen min fordi da har disse 30 dagene gått! Så får bare tenke på det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg