Sånn går det med hjemme skole

Nå har jeg att noen dager med hjemmeskole og så langt går det egentlig veldig greit. Savner å kunne produsere et produkt i programfag timene og YFF timene, men da har jeg noe å glede meg til når skolen begynner igjen.

Som dere ser så er ser det ikke så veldig pent ut, men jeg klarer meg for det. jeg har det jeg trenger. Uansett så synes jeg det har gått veldig greit og jeg synes det er litt gøy. Jeg har alltid vært en person som har følt at jeg jobber best alene. Så å sitte hjemme og jobbe er bare godt for meg. Jeg er også litt heldig fordi jeg får prøvd å jobbe hjemmefra som de flerste bloggere og youtubere gjør. Så da finner jeg ut om jeg liker det eller ikke, men jeg elsker det! Det er litt rart og sitte hjemme også da. Man føler seg ganske så innestengt når man nesten ikke kan gå ut. Men det er det beste for alle for hvem er det som ikke vil bli kvitt corona?

jeg har også en liten gledspreder som vil gjerne være med. Buster blir så opptatt av meg når jeg er hjemme, og det så koselig! han skal være med å skrive her, skolearbeid og når jeg og mamma har jobbet med puslespillet. Jeg skal være ærlig å si at jeg skjemmer han litt bort når jeg er hjemme. Men tror jeg ikke er alene med det, hehe!Her satt han og vente tålmodig på skålen, er han ikke søt? haha jeg må alltid sette han på sin egen stil selv om han egentlig helst vil sitte på fanget, men da ser jeg ikke pc’en så det går ikke så bra.

Men litt mer tanker om hjemme skole. Vi har mulighet til å ha kontakt med lærere over nett, og vi får raskt svar. Oppgavene vi får er ikke så altfor vanskelige og er egentlig veldig greie. Det å stå opp tidlig å sette seg med pc’en er ikke noe problem for meg. Jeg synes at jeg får brukt dagen mye bedre også da. Fronter er litt tregt, men det skjønner jeg også det er en side som blir brukt mye nå i disse dager.

Nå får jeg runde av å jobbe litt mer med skole, ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg