Sånn ble håret!

Så i går tok jeg og skulle prøve å få mer ut av fargen. Jeg brukte c vitamin pulver og head & shoulders shampoo. Fikk det tipset av ei i klassen, og det har redda meg så mye! Jeg måtte gjøre det to ganger fordi det ikke gikk helt bort første gangen, men tror det er fordi at fargen var så “fersk”. Jeg prøvde igjen i går som sakt og nå er det borte! Eller nesten, jeg synes selv at det er igjen rødt i det, men det kommer helt sikkert til å gå helt bort etterhvert. Nå er jeg vertfall komfortabel med å gå med håret ned igjen.

Som dere ser så hjalp det så utrolig mye! Ønsker jeg hadde tatt bilde av det når det var helt ferskt, men jeg hatet den fargen så mye at jeg ikke ville se på det, hehe. Typiske meg så prøver jeg å tenke positivt på det, jeg lærer av mine feil. Ikke tale om noe rødt skal i håret mitt igjen. Nå skal jeg runda av og kose meg med en kopp solbærtoddy, har fått helt dilla på det!

 

(Bare sånn at noen ikke blir truffet eller noe, jeg synes rødfarge er fint på andre, men på meg så det bare helt forferdelig ut!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg