Sånn ble håret!

Som jeg nevnte i forje innlegg og på snap så skulle jeg til frisøren og fikse opp i min aller største feil. Er mange som allerede har spurt om å se håret, men jeg vil vise dere samtidig!

På venstre side kan dere se ca hvordan det var før. Det ser lysere ut enn det egentlig var. Håret mitt var oransje, rødt og blondt litt her og der. Fargen hadde satt seg mest i etterveksten også. Til høyre ser dere hvordan det ble! Det er litt rødskjær her og der men er MYE bedre enn det det var. Nå er ikke jeg en ekspert, men jeg vet at vi bruke en farge med mye blå i for å dempe det røde. Har mest rødskjær i toppen, men det er fordi det var der det satt mest.

Jeg er uansett så utrolig fornøyd! Det kunne ikke blitt bedre. Håret komme til å lysne mer også i sommer så akkurat nå er det på sitt mørkeste, men vi får bare følge med! Min naturlige farge er på 7, altså mørke blondt.

Skal også gi en anbefaling å gå til Tuppein Frisør her i Lom! De holder til i samme bygg som Coop. Synes de gjør så fin og utrolig jobb også er de så hyggelige! Dere ser bare hvordan håret mitt gikk fra helt katastrofe til magiskt flott! Nå kan jeg si at sommeren min er reddet og jeg er klar for å vise ALLE jeg går forbi håret mitt hahah.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg