Resultatet av håret!

uffa meg, farget håret 6 ganger etter jeg gikk på en smell. Meeeen, like så greit! For jeg har lært av mine feil, og tror egentlig at jeg ikke hadde tørt å gått til svart hår igjen om jeg ikke hadde gått på smellen. Men sånn ble håret denne gangen!

Håret mitt lysner fort, og egentlig veldig mye. Så denne gangen bestemte vi oss å prøve gå litt mørkere. Jeg har lenge tenkt på å bare farge håret svart, siden det sier jo seg selv: det vil ikke lysne til en så lys farge. Men det lysner alltid litt.

Men vi prøvde heller å blande en farge som er på det mørkeste brune, så det er altså ikke svart hehe. Denne gangen ble farget blandet med 2 mørke farger, isteden for en mørk og en lys. Så jeg håper det ikke lysner like mye nå! Men jeg elsker resultatet!

Asså, jeg eeelsker mørkt hår! Kommer aldri til å gå tilbake til blond hår. Gjør det du vil med utsende uten å tenke på hva andre synes! Du er deg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg