Resultat etter en måned!

For ca en måned siden la jeg ut her at jeg hadde kjøpt aniktmaske fra ordinary. Jeg lovet dere et resultat!

Etter første gang jeg prøvde den fikk jeg det kvise utbruddet! Jeg hadde ikke hatt et sånn kviseutbrudd på et par år! Men, jeg ville ikke gi opp og tenkte kanskje at det blir verre får det blir bedre og jeg hadde rett. Jeg tror kanskje det at den var så sterk at huden min fikk det utbruddet, men det gikk over etter ca en uke. Jeg tok på masken ca en uke etter og da fikk jeg ikke utbrudd i det hele tatt. Nå har huden min bare blitt bedre og bedre. Det samme med serumet, huden min har blitt mye finere og er sjelden det kommer opp noe!

Jeg bruker forresten denne (bildet under) til å påføre masken med. Jeg tar noen dråper på silikon børsten og smører det ut. Det kan stikke litt i huden, men det varer ikke lenge, det var mest de første gangene jeg brukte masken, husk å bare bruke den max 2 ganger i uken og max 10 min for hver gang! Ellers vil den bare gjøre huden din dårligere en bedre, fordi den er så sterk!

Det er oversaksene at disse billige produktene er et mirakel produkt! Nå kan man spare litt penger og ikke bruke masse penger på et produkt. Det finnes også masse andre produkter fra Ordinary! Jeg har brukt masken en gang i uken, og serumet om morgen og kveld.

Dere kan finne prduktene her:

Serum: https://www.lyko.no/hudpleie/ansikte/serum/the-ordinary-niacinamide-10–zinc-1

Ansiktmaske: https://www.lyko.no/hudpleie/ansikte/peeling/the-ordinary-aha-30–bha-2-peeling-so

Det er viktig å ta vare på seg selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg