Prøve noe nytt

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, jeg har jobbet mye og blitt veldig sliten av det, men jeg må ha penger til vi skal flytte på hybel. Nå er det ca en måned vi skal flytte nedover. I mellomtiden skal vi ta en liten tur til Sørlandet, og selvfølgelig kjøpe inn mye ting til hybelen. Kjenner jeg gleder meg til å flytte nedover, og prøve på noe helt nytt. Det skal bli både godt og rart. Kommer sikkert til å stresse en god del i den første perioden, men etterhvert kommer jeg og Ole Marius til å bli vant med de nye tingene.

Jeg har kjempe lyst til å vlogge når vi flytter, så dere får en liten titt hvordan vi har det! Har også lyst til å vlogge mer når jeg flytter nedover. Jeg har mye jeg vil gjøre, at jeg vil egentlig bare starte, meeeen jeg må bare samle meg med tålmodighet og vente! Har allerede begynt å pakke, kanskje litt tidlig? Men jeg gidder hvertfall ikke å glemme noe, det hadde ikke vært så gøy!

Har dere noe dere vil at jeg skal blogge om eller lage video om er det bare å skive det ned i kommentarfeltet! Ha en fin dag og nyt finværet når det endelig er her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg