Planer til uken!

I morgen er det mandag og en ny uke, her er mine planer! Ikke at jeg har sååå masse jeg skal gjøre menmen.

Begynne å trene- Jeg er egentlig veldig glad i trene og føle meg litt i form. Det hjelper sykt mye på humøret og selvtilliten. Så i morgen skal jeg og en venninne begynne å trene på et treningssenter midt i byen, som ikke er alt for langt fra skolen som er bra. Trente nesten anne hver dag før det ble kaldt ute, og nå ingenting så tror jeg vil kjenne det asså… men er bare å bygge opp kondisen igjen!

Mamma kommer på besøk- Onsdag skal mamma noe her nede på Lillehammer, så da kommer hun selvfølgelig innom! Gleder meg masse til å møte mamma igjen, føles som en evighet siden jeg har sett hun, selvom det bare er et par uker hehe.

Praksis andre uke- På onsdag som var begynte jeg praksis på Vita i gågata og så langt trives jeg kjempe godt! Begynner å bli bedre kjent med de som jobber der også, og begynner å bli litt mer kjent med butikken. Skal være der i 3 måneder så tror jeg blir godt kjent til slutt.

Finne gode dokumentarer- Elsker å se på dokumentarer, og mange har spurt etter tips. Så denne uken skal jeg prøve å finne gode som jeg kan tipse videre til dere! Gleder meg! Dere kan godt gi meg også tips om dere vet om en som er bra, som jeg kan se og spre videre!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg