Planer til helgen!

Snart helg igjen! Ukene bare flyr forbi i full fart. Vil dere med dere hvilke planer jeg har for helgen.

Besøk- Jupp, dere som følger med på snap vet hvem som kommer hahah. Var sammen hele forje helga også, vet ikke hvordan det blir denne helga men det ser vi.

Pizza- Siden jeg dreit i å forsatte med å spise sunt da det egentlig ikke var noe for meg, så skal hele vennegjengen gå å spise pizza fredag etter skolen! Herregud så digg det blir. Vi skal være på Lillehammer Pizzeria og der har de seriøst den diggeste pizzaen, og det er ikke dyrt heller!

Slappe av max- Etter denne uka, må jeg virkelig ta meg tid å slappe av. Jeg blir veldig utslitt etter en uke, og er sikker på jeg ikke er alene med det og da bruker jeg helgene mine på å slappe av når jeg kan.

Det lille pannekakehuset- ååå som jeg gleder meg! Har ikke vært der før, men hører bare bra om det så det skal testet ut nå i helgen. Har selvfølgelig søkt litt på det, og herregud så digg der ser ut som. Klarer egentlig ikke å vente hahah!

Spise masse godt- Jeg har gått 3 helger uten å spise noe godteri eller noe digg i det hele tatt, så nå skal jeg ta igjen haha. Har masse godt liggenes på hybelen og det blir helt sikkert kjøpt inn noe digg. Har en hel pakke med mormos dobble sjokoladeflarn og kjeks som noen bakte til meg hahah og masse små godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg