Planer til helga

I morgen er det torsdag og da begynner helga mi siden jeg reiser til Lom og skal til legen. Så har lagt litt planer!

Lege og reise hjem- Jeg reiser hjem i morgen med tog og blir henta på otta av mamma. Var hos legen i høstferien, men det var egentlig bare bortkastet. Ikke noe ble gjort, så nå har jeg fått ny time hos fastlegen.

Slappe av- Jeg får tid til å slappe av når jeg er hjemme, og vertfall nå som jeg kan være hjemme i 2 hele dager. Skal kose masse med Buster, og bare ta det heeelt med ro.

Drikke kakao- Har hatt lyst på kakao så lenge nå, men har det ikke på hybelen men hjemme!

Spise god middag- Det å lage middag til bare seg selv på et kjempe lite kjøkken frister meg ikke. Blir som oftest bare noe lett: brødskiver, frukt, knekkebrød osv. Så å komme hjem til god middag, setter jeg utrolig stor pris på. Det er noe av det jeg savner mest med å bo hjemme.

Kose masse med Buster- Han er virkelig min beste venn og mitt livs glede. Savner han hver dag, og gleder meg så mye til å møte han igjen i morgen. Et dyr er så utrolig mye mer enn bare et dyr. Han har vært en del av livet mitt i 6 år nå.. sykt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg