Planer i fremtiden

Noen tar livet som det kommer og noen planlegger litt mer enn andre. Jeg er den som planlegger. Jeg planlegger det meste rett og slett fordi jeg liker å ha et mål jeg kan prøve å oppnå. Selvfølgelig kan planene mine endre seg, men dette er vertfall de planene jeg har nå til framtiden min.

1. Flytte til Lillehammer- Til høsten skal jeg og Ole Marius flytte inn på hybel. Vi skal gå på skole. Vi har en plan om å finne ut mer hva vi vil. Jeg er enda usikker, fordi jeg vil jo drive med dette. Vi får bare se hva som skjer!

2. Bli ferdig med skole- Jeg vil egentlig ha en utdanning, men jeg vet ikke helt hva ennå. Så jeg må finne det ut og fullføre.

3. Kjøpe kamera- Som jeg sa for litt siden så ville jeg kjøpe meg et kamera for å kunne lage bedre videoer til dere, meeen jeg har tenkt på i etter tid at jeg kan lage sminkevideoer og ha tekst og musikk til!

4. Bli mer aktiv på instagram- Jeg vil sååå gjerne bli mer aktiv på instagram og synes det er så inspirerende de som driver på å jobber for et mål osv! Hvis dere vil følge meg så heter jeg: Elisabethzslettom der! Har også tenk å lage en liten konkurranse når jeg flytter til Lillehammer!

5. Flytte et sted etter utdanning- Jeg trives ikke så godt oppi her. Familien min har alltid reist ned til Sørlandet siden jeg har familie der. Jeg har lenge hatt tanker om å flytte ned dit siden jeg føler meg mer hjemme der enn her jeg bor nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg