Planer fremover

Jeg elsker å ha planer fremover og vil dele de med dere!

Farge håret

I morgen skal jeg farge håret for tredje gang etter feilen min… så pengeboka har også har blitt svidd litt. Men! nå har jeg lært, og jeg skal ærlig si at jeg trives mer som brunette enn blondine. Det blonde håret var kjempe fint, men vi passer noe best. Må leve med etterveksten, men sånn er det bare.

Flytte til Lillehammer

Jeg gleder meg så mye! Det blir jo kjempe rart å bo alene igjen. Trives kjempe godt i Lillehammer, og ser veldig mye framover til det. Har en følelese at dette året kommer til å bli bra! Kjenner ikke sånn kjempe mange der, men det kan fort endre seg. I fjor kjente jeg ikke noen og det gjør jeg jo nå.

Skolestart

Den 17 begynner jeg på skolen igjen, og jeg kjenner ingen. Det blir en helt ny start! Håper på å finne noen nye venner også. Skal gå på sør i år ikke nord som jeg gjorde i fjor, så blir et nytt sted også!

Kjøpe inn til skolen

Lørdagen jeg flytter ned må jeg på en liten shopping tur, må kjøpe inn litt ting til skolen siden jeg ikke har gjort det enda. Må også kjøpe noe nye sko også, kjøpte noen for litt siden men de var ikke det beste. Får se hva jeg finner ut hva jeg trenger, for etter 12 år med skole… så har jeg det mest ehehe.

 

Hva er deres planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg