Ønskeliste 2019

Nå er det snart jul, og ikke minst nærmer det seg bursdagen min! Jeg har bursdag 28 November så det er bare litt over en måned til! Så det er sikkert noen som lurer på hva de skal kjøpe til meg til bursdag eller jul, så nå skal jeg være snill og komme med noen forslag!

Rengjøringsmatte til sminkekoster-  Er den en ting jeg hater så er det å vaske sminkekoster. Det tar sååå lang tid og mye jobb. MEN en sånn matte så vil det bli så mye enklere! Dette noe jeg har ønsket meg litt for lenger, hehe.

Øredobber- Jeg har hull i ørene, men bruker nesten aldri øredobber. Jeg synes det er så fint å bruke det, men de øredobbene jeg har nå passere ikke helt inn lenger. Har noen jeg liker, men blir så lite motivert når jeg bare kan bruke et par hele tiden…

Lange halskjeder- Jeg synes det er så utrolig fint med litt lange kjeder! Jeg har en del av det også men… jeg bruker det ikke fordi det ikke passer meg lenger. De jeg har nå kjøpte jeg for sånn 5 år siden så det sier litt.

Sminke- Dette var kanskje ikke så rart. Det jeg ønsker meg mest er øyenskygge palett, glitter og leppeprodukter. Er litt vanskelig å finne foudation  og sånn i rett farge, men dette er noe som kan passe alle!

Sminkekoster og beautyblenders- Dette er noe man aldri kan få nok av. Har jeg en kost fra før av gjør det jo ikke noe, for en kost kan bli brukt til mye forskjellig! Beautyblender er noe jeg prøver å bytte ut litt. De blir fort skrittene og er vanskelige å gjøre helt rene, så det vil aldri bli for mye!

Hudpleie- Jeg bruker INDY BEAUTY serien til hudpleie og jeg elsker den! Dette er også noe jeg aldri kan få nok av, det går jo tomt etterhvert og da er det digg å ha en ekstra i hylla isteden for å måtte bestille nytt.

Hårpynt- Jeg elsker hårbøyler! Men har nesten ingen, og har ikke penger til å bruke på det, for det er overraskende dyrt for en hårbøyle..hehe. Og ja, i alle farger!

Klær – Jeg har igjen blitt lei av klærne jeg har, jeg føler jeg aldri har klær som passer meg. Jeg liker både å gå med søte klær men også “trash” stilen!

Gavekort- Jeg elsker å få gavekort! Det er noe av det mest enkle gaven man kan gi, men også en av de beste!

Dette noe jeg ønsker meg! Hvis du ikke skal kjøpe gave til meg så er helt sikker noen andre jenter du skal kjøpe til som dette vil passe perfekt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg