Nytt forhold?

Jeg tror det er mange som lurer, både venner og familie. 17. Mars kom jeg inn i et forhold på nytt. Det er ikke lenge siden jeg måtte gå igjennom et brudd. Skal jeg være ærlig så kom jeg over det brudde på en dag. Jeg fikk mindre bekymringer og det lettet rett og slett for meg. Jeg var egentlig bare glad for å slippe å stresse så mye som jeg gjorde. Jeg hadde det ikke godt i det forholdet, så nå får jeg prøve på nytt med en annen. Det er helt tilfeldig at det ble sånn, for jeg hadde egentlig tenk å ikke være i et forhold på en stund.

Det er mange som har trodd at vi har vært sammen før, men vi ble det altså den 17. Mars. Jeg har en god magefølelse denne gangen, og vi har vært venner siden litt før jul. Håper det ble litt svar for de som lurte, ha en forsatt fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg