Nyt det når du kan

Denne dagen har vært så fin! Himmelen har vært helt blå og solen har varmet så mye! Når det skal være sånn vær får jeg sommerferie føleslen, haha! Må venter et par måneder til det, men det kommer til å gå fort!

Sist gang det var så fint vær ble jeg solbrent i fjeset! Så nå har jeg vært flink til å smøre meg, men det kommer ikke til å stoppe fregnene mine å komme frem. Jeg har allerde fått en haug med fregner. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har alltid vært like glad i dem, men nå elsker jeg dem! Alle vil ha fregner nå, og jeg har mine for å beholde de!

Ser desverre at været for fredag ikke kommer til å være like bra, men da er det best at vi nyter det menst det er så fint vær! Gå tur, grill, lek ute og kanskje det er nå du skal begynne med hagen? Eller kanskje planlegge hvordan du vil gjøre hagen til sommeren. Det finnes mye! Selv tok jeg meg en jogge tur. Elsker når det begynner å bli sent så solen er ikke stekene med varmer forsatt.

Nå håper jeg at dagen i morgen blir like bra som i dag. Været skal ikke være dårligere vertfall! I morgen begynner skolen igjen etter helgen og vet ikke om jeg er helt klar for det, frister egentlig å bare sitte ute å sole meg, hehe. Det er sjukt å tenke på at det er bare 9 uker igjen til sommerferien! Skal minst ha 2 uker til med skole hjemme, så det vil gå så utrolig fort. Håper dere koser dere i fin været og har hatt en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg