Nok er nok

I dag har det egentlig ikke vært noe spesiell dag, er bare det samme som alle andre dager. Altså skole. Kjenner nå at jeg begynner å gå litt skole lei, og har egentlig bare lyst til å ta friår neste år og jobbe. Det hadde vært en fin mulighet til å kunne lage mer youtubevideoer. Men jeg trives ikke så godt i Lom og kunne da ha tenkt meg å komme meg litt ut fra her på oppdage og bli kjent på andre steder. Hadde gjort så godt for meg, når jeg også vil bli kjent med flere plasser enn bare lille Lom.

Men, i dag sa jeg nok er nok. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett meg selv i speilet, og sakt “æsj”. Vet du hva, nå skal jeg gjøre noe med det. Kroppen blir ikke finere med å sitte å se på Youtube akkurat. Så i dag var jeg ute å jogga, og jeg ble egentlig veldig overasket over min egen kondis. I gymmen, skal jeg være ærlig så er jeg lat der. Trives jeg ikke med det vi gjør i gymmen, er jeg seriøst den verste man kan ha på laget, haha. Nå tror jeg skal lage en liten treningplan og kutte ut alt med godteri osv….. Okey, litt godteri da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg