Noe jeg aldri trodde jeg kom til å vise

Jeg og Maren har kjeda oss litt på skole kan vi se, fordi når jeg går på bilder inne på datan må jeg nesten bare le av meg selv. Jeg trodde aldri andre ville se de her bildene, men jeg har tenkt nå at jeg vil dele noen av disse bildene med dere.

Dette var en av de første dagene, så det var ikke så ille bilde. Men det finnes så mye på datan at den snart er full, hehe.

Her hadde jeg hestehale og Maren ville vist også ha det bare på en ny måte… jaja.

Maren har alltid med seg en børst.. så jeg bare lata som den var min i et sekund. Selv om jeg aldri børste håre mitt om dagen, bare kvelden…

“Hæ? sa du noe?”

“Hello, bitches!”

jeg er ganske sikker på at vi ler av oss selv her, for det er nesten det enste vi ler av i klasserommet..

“Er det deg hufsa?!”

Ja, det var bare noen få. Det finnes så mange flere, skal jeg legge ut flere sånne innlegg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg