Netthat og politi

Jeg la ut en video i går som nå har blitt sett mer en 1000 ganger under et døyn. Der står jeg opp mot netthat. Jeg sier også at jeg skal gå til politiet.

Jeg skal gå til politiet, men jeg må vente til mandag. Så er det bare å se hva som skjer. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å finne ut hvem som absolutt skal sende meg hat anonymt.

Jeg skal også si tusen takk til de som har sendt og kommentert fine ting til meg! Jeg blir så utrolig rørt og motivasjonen bare flyr oppover. Jeg skal ikke la de haterne ta knekken på meg, og det har de aldri gjort! Jeg skal gjøre det som er best for meg og følge drømmene mine. Jeg skal gjøre 10 år gamle meg stolt. Jeg skal komme meg bort fra her så fort jeg kan. Men Lom kommer alltid til å være mitt hjem fordi det er her jeg er oppvokst og jeg vil alltid ha familie her. Jeg har mine barndomsminner her også, ikke bare de vonde, men noen gode også. Hvor langt jeg kommer til å flytte, aner jeg ikke.

Om du vil se videoen er det bare å se her!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg