Nå er det ikke lenge til

Denne sommeren har gått så utrolig fort! Vi begynte med å flytte meg hjem til Lom fra Lillehammer, og bare noen dager etter det var vi allerede ned på Sørlandet. Vi var 3 uker nede der, noe vi ikke har vært før. Når jeg var mindre føltes det som vi var der en måned, men var visst bare 2 uker har jeg fått hørt i senere tid. Men det må bare være fordi når man er så liten så har man ikke tidsbegrep.

Nå har jeg vært hjemme resten av ferien og bare ladet meg opp. Jeg gleder meg til å flytte ned til Lillehammer bare nå på lørdag! Det er snart det… Men jeg gruer meg så mye igjen til å vite at mamma sitter alene hjemme. Hater det. Jeg går ifra å ha mamma, pappa, broren min og Buster rundt meg til å sitte alene på et lite rom jeg skal bo i.

Jeg har jo ting jeg håper på. Jeg håper at jeg kan møte venner som respekter meg for den jeg er. Jeg er så lei av folk som bare vil såre meg. Jeg vil finne en person som vil være med meg fordi de liker det, og ikke bare fordi de vil være med på bloggen f.eks. Jeg er ganske kresen på hvem jeg tar inn i livet mitt, som ikke er så rart. Jeg er også veldig streng på at hvis noen sårer meg, så får de ikke meg tilbake. Jeg er verdt mer enn det.

Men uansett skal jeg pakke i dag og se gjennom ting jeg pakket ned når jeg flyttet sist. Nå vet jeg hva jeg trenger og hva jeg ikke trenger. Jeg vet hvor jeg skal bo og jeg er så glad for at jeg skal bo så sentralt som jeg skal gjøre, tror det vil hjelpe mye på psyken min å bare kunne gå ut døra og se folk. Skal også prøve å finne en liten vei jeg kan gå daglig om jeg trenger luft, det har jeg hjemme her og det hjelper så mye.

Hva skal dere i dag?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg