Mye som skjer

Tenk at det er 3. Desember i dag. Synes at bursdagen min var i går. I dag hadde jeg en engelsk presentasjon, får håpe at det gikk greit. I morgen har vi en norsk presentasjon, heldigvis så kan vi snakk om det vi vil, så den blir ikke vanskelig. Fredag har vi matte prøve å… det skjer mye denne uka, håper det ikke blir så mye neste uke.

Kjenner mer og mer på hjemmelegnselen, men skal prøve å få kommet meg hjem i helga. Vis ikke, så neste helg der igjen. Da må jeg også siden vi har solgt kakebokser på skolen og de må jeg få levert ut til de som har kjøpt! Jeg er glad at jeg fikk solgt så mange jeg har gjort fordi de pengene går til et juleball! Det pleier vist ikke at vgs har skoleball, noe jeg synes er utrolig trist. Vi hadde det på ungdomskolen og jeg kjenner at jeg savner det utrolig mye. Man får vært sosial med andre og kanskje man begynner å kjenne noen noen nye, her på denne skolen kjenner vi ikke alle så får jo bare håpe! Nå skal jeg sette meg å se på netflix og drikke en god varm solbærtoddy kopp. God kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg