Must haves om sommeren!

Jeg har funnet noen produkter, jeg elsker! Spessielt nå om sommeren ❤️

💖 Hello Pretty Powderfoundation: finner dere her

Dette har jeg tipset om flere ganger før! Men det er det en god grunn til også. Pudderet legger seg så utrolig fint på huden, og den har akkurat den dekk evnen jeg vil ha om sommeren, men det går også an å bygge den opp. Selv er jeg ikke så glad i krem produkter om sommeren da jeg føler det liksom “smelter” på huden, så da er denne helt perfekt! Jeg har i fargen Honey.

💖 Bahama Mama bronzer: finner dere her

Det har en kald tone, som gjør at man får skygget mer i ansiktet. Selv er jeg ikke kjempe glad i varme toner, så da synes denne er kjempe fin!

💖 Telescopic Mascara: finner dere her

Jeg prøvde den faktisk ikke for lenge siden! Men må si meg imponert! Den gjør vippene lange og volum. Jeg bruker vipper, så for meg er det viktigste at den ikke drøsser noe den ikke gjør! Også blir vippene mine sånn at de blandes godt inn med de falske.

💖 Nyx Ink Liner: finner dere her

Kommer aldri til å bytte ut denne lineren! Den sitter hele dagen og tåler litt motstand (tårer, kløe i øye osv).

💖 Lip gloss: finner dere her

Denne gir en shine man kan dø for! Den er utrolig fin nå om sommeren da den også tilfører fuktighet! Denne er min mest favoritt denne sommeren <3

HAWAIIAN TROPIC

(fant ikke korres sin på siden, dessverre.)

Er så viktig nå bruke solkrem! Så disse to kan jeg anbefale på det sterkeste, begge to tilfører fuktighet som de beskytter godt i sola!

Håper du fant noe du ville prøve ut! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg