Mitt favoritt antrekk

Jeg la ut det samme bilde jeg la ut sist her på bloggen, på appen insp. Og jeg har fått så mange fine kommentarer på det! Jeg skal selv si at jeg elsker det antrekket. Stilen heter jo trash, og jeg synes det er så kult. Også elsker jeg gult og svart sammen. Vis jeg skal være ærlig, så liker jeg ikke å gå så enkelt med klærne mine. Selv om det skjer ganske ofte.

Legger ut bilde her også, selv om jeg har lagt det ut før. Tenker jeg skal legge ut mye antrekk bilder på insp, så hvis dere vil følge meg. Heter jeg Elisabeth Zahl Slettom der. Det jeg liker med den appen, er at man kan få så stor inspirasjon på hva man kan bruke. Jeg har slitt med å finne noe jeg følte meg komfortabel med og kunne føle at jeg likte det jeg gikk med. Men jeg føler at appen har hjelpt meg.

Liker du trash stilen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg