Mitt 2019

Nå er det et nytt år og et nytt tiår. Tiden går så utrolig fort når man tenker på det. Jeg vil gjerne dele med dere hvordan mitt år har vært måned til måned.

 

Januar- I januar var jeg så utrolig glad for at det endelig var et nytt år, det var i denne perioden jeg hadde det verst på skolen og var så klar for å bli ferdig med det. Kom også ut fra et forhold som ikke var noe bra, og det gjorde at jeg fikk så mye mindre bekymringer og kunne slappe mer av i hodet.

Februar- Denne måneden begynte jeg og Ole Marius å bli mer og mer kjent. Han kom ofte på besøk og han støttet meg mye med problemer i denne tiden. Fikk min førte valenties gave fra han! Vet ikke om dere husker elefant bamsen, har gitt den navnet Leo, hihi. Var også på praksis i denne måneden da jeg var hos Zavanna på Otta. Savner å ha praksis der!

Mars- 17.Mars ble jeg og Ole Marius sammen, og jeg har aldri angret et sekund.

April- Husker at den begynte å komme sol i april hjemme i Lom! Ble så utrolig glad for det, og håper at solen kommer fort her også. Solen gjør meg automatisk gladere.

Mai- Da reiste vi ned til Sørlandet og feiret konfirmasjonen til Dina. Altså den konfirmasjonen var så fin! Jeg og Ole Marius feiret 17. Mai sammen, og var bare topp! Men dessverrre var det mye drama med meg og vennene mine på den tiden, vi kom oss heldigvis ut av det og vi er like gode venner enda. 100% sikker på at nesten alle vennegjenger kranlger uansett, hehe. Men i slutten av måneden så tok jeg det første skrittet til å bli blond, angrer ikke!

Juni- Da var jeg på praksis hos Zavanna igjen! Det beste av alt var jo at det ble sommerferie! Så jeg begynte å jobbe og tjente penger til vi skulle flytte på hybel. Husker at jeg og Ole Marius hadde nesten lett oss ihjel for å finne en hybel, var så vanskelig å finne noen som ville leie ut til to!

 

Juli- Jobbet så mye denne måneden, så ble ikke så mye tid til noe annet. Vertfall prøvde jeg og Ole Marius å gjøre best mulig ut av det. Vi reiste for å bade på fossberg (siden jeg ikke liker å bade i elver og egentlig ikke kan), også reiste vi ned på stranda som er 10 min unna hjemme hos meg for å sole oss og spise mye godt og bare nyte fridagen. Det var også bursdagen til Ole Marius, pakket mange små gaver inn i en stor gave. hehe!

August- Vi reiste ned til Sørlandet den 1. Så var vi der ca 2 uker, og været var så fint! Var noen dager der det blåste litt mer enn normalt. Der nede blåser det alltid, hehe. Vertfall der bestefar bor. Jeg elsker Sørlandet og har vil flytte ned dit! Synes det er så utrolig fint der, og alle menneskene jeg møter er så hyggelige. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk ikke møtt på noen som ikke har vært så greie. Når vi kom hjem igjen, så var det bare å begynne å flytte til Lillehammer. Jeg hadde pakket mye før vi reiste sørover og det er jeg glad for. Husker det var mye styr, men jeg klarte målet mitt som var gjøre alt klart på hybelen før skolen startet. Skolen startet, og var mest redd for at jeg kom til å komme i en annen klasse enn vennene mine, men nope! Vi kom i samme klasse og den dagen kunne ikke ha blitt bedre.

September- Her skjedde det mye rart, vi farget håret til Ole Marius lilla. Vi reiste ofte ned på butikken i bare koseklær osv. Jeg og mamma reiste på ikea også! Begynte desssverre å bli lei av skolen, og er det enda. Er sikker på at det bare er fordi det er skole. Men jeg og Ole Marius hadde vært sammen i 6 måneder, og jeg var så glad for det!

Oktober- Skjedde ikke så mye, men en ting jeg elsker er at vi kledde oss ut på halloween på skole. Altså, så gøy!

 

November- Da var da jeg var så “flink” og skulle bare ha en liten farge i håret for å få en liten forandring en liten stund, endte meg at jeg gråt meg i søvne og våkna kl 4 og gråt sånn at jeg og Ole Marius var trøtte hele dagen. Klarte få det ut til slutt! Så kom bursdagen min som jeg ofc hadde gleda meg litt for lenge til, da hadde jeg og Ole Marius en kose kveld men film og god mat.

Desember- Jeg fokuserte bare på jul! Få alt klart, reise hjem og feire med familien min. Den julen er en av de koseligste jeg har hatt!

 

Det beste med dette året: At jeg ble sammen med Ole Marius. Vi har ikke hatt noen store problemer, ja vi har vært uenige i ting, men da har vi snakket om det og løst det på en veldig grei måte.

Det verste dette året: Jeg mistet enn venn som sto meg nær, og ble så utrolig skuffet. Mildt sakt, det var takken for 12 år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg