Mine favoritt hudpleie produkter!

Jeg har lenge drevet med hudpleie og jeg skal vise dere noen av mine! Nå i det siste har jeg forelsket meg i produkter som ikke koster alt for mye, da jeg har bodd/bor på hybel. Jeg kommer uansett til å bruke de her når jeg flytter hjem igjen, fordi de er så gode!

Fuktighetskrem- Jeg har prøvd mange, men jeg går alltid tilbake til denne. Den koster under 100 kroner og man får også kjøpt de på vanlig matbutikker. Den gir masse fukt, lett å smøre ut og den har aloe vera i seg! Det kan hjelpe på å dempe rødheten i ansiktet, noe jeg sliter med og denne hjelper! Jeg bruker denne nå bare på morgen siden jeg har en natt krem, men når den er tom kommer jeg til å bruke denne morgen og kveld.

Serum- Jeg tror mange har hørt om denne, og jeg skal si at man skal tro på de ryktene! Denne har hjulpet meg mye med kviser! Denne tar jeg på etter å ha renset og vasket ansiktet og før fuktighetskrem. Når jeg har tatt den på pleier jeg å vente litt, også ta på fuktighetskrem for at den skal rekke å “synke” ned i huden. Jeg bruker denne både morgen og kveld! Man blir ikke klissete!

Ansiktmaske- Denne er jeg så glad for at jeg kjøpte og testet, og skal si at den virker! Det er kjempe lurt å huske at man bare skal bruke den max 10 min max 2 ganger i uken! Jeg har skrevet mer om denne HER: https://elisabethzs.blogg.no/resultat-etter-en-maned.html

Ansiktmaske- Denne kan jeg ikke leve uten! Jeg bruker den ca 1 gang i uken og den holder seg lenge. Den rensker huden og gir glød! Det jeg gjør når jeg bruker denne er å ta den på i hele ansiktet og så sitte med den til den er helt tørr. Når jeg skal ta den av må jeg bruke en klut siden den er veldig tykk og kan være litt vanskelig å ta av, men det er virkelig verdt det siden huden føles helt fantastisk ut etterpå! Denne får dere bare kjøpt på Lyko forresten!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg