Mine favoritt antrekk!

Jeg har lagt ut mange forskjellige antrekk til dere og nå tenkte jeg å vise dere av min egene favoritter av dem! Noen har falt bedre i smak enn andre. Gjerne kommenter hvilke dere synes er den beste!

Vi starter fra da jeg begynte å dele antrekk med dere til nå!

Asså, jeg bare elsker dette antrekket. Det er lett og kjempe komfortabelt å bruke. Er det sånn at man får en foodbaby og belte blir for stramt (det skjer alle) så er det bare å ta det på litt mindre strammere eller bare ta det av.

Det samme med dette!

IN LOOOOVE! Elsker denne neon fargen sammen med svart, det er så kult!

Og nå til nyre tid… Når også har brunt hår haha.

Ja, jeg elsker dette skjørtet! Kanskje jeg skal gå med dette første skole dag?

Jeg må bare si det: Når jeg så dette skjørte tvilte jeg ikke en gang med å kjøpe det. Det er så utrolig fint!

Bruker faktisk dette nå! Det er så utrolig komfortabelt.

 

Som dere ser, forandrer stilen min seg fra søtt til kult. Kommer helt ann på hvordan jeg føler meg den dagen, haha! Akkurat nå er jeg i en liten periode der jeg føler for å gå mer med den “kule” stilen.

2 kommentarer
    1. Mye fint her, og spesielt den øverste så deilig ut. Men skulle jeg hatt det samme måtte jeg nok hatt en del lengre. For kort for meg, egentlig alt sammen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg