Min August måned

Nå har september kommet, og August er ferdig for i år. Jeg synes dette året har gått så fort! Er jo bare 3 måneder igjen til jul! Okey, nå er jeg veldig julemenneske så ja jeg begynner å glede meg allerde. Nok snakk om jul nå, det begynner jeg å skrive om 2 måneder isteden for, hehe. Jeg tenkte å dele med dere hvordan denne måneden her har vært, og hva jeg har gjort som er gode minner!

Først på måneden så reiste vi ned til Sørlandet, der fikk jeg møte familien min igjen som jeg alltid synes er hyggelig. Der nede kjøpte vi inn mye til vi skulle flytte på hybel, så det gikk litt penger der nede. Ole Marius var også med, som bare gjorde at jeg koste meg mer der nede. Vi var på mye shopping, men vi var på besøk hos tante og var på graven til Bestemor å. Der nede er det så mange butikker det ikke er her oppe, så derfor er det ekstra gøy å gå på shopping der!

Når vi kom hjem fra Sørlandet, gikk det 2 dager så skulle vi flytte inn på hybel. Den dagen gikk utrolig fort for å si det sånn. Vi fikk med oss alt vi skulle, mamma og pappa reiste til IKEA for å kjøpe en sminkepult til meg, så vi kom i boks til skolen startet. Tenkte å vise dere sminke pulten min en annen gang forresten! Når helga var over begynte skolen, både jeg og Ole Marius var kjempe nervøse og livredde for at vi ikke kom i klasse sammen. Dere kan lese mer om skolestarten min her: https://elisabethzs.blogg.no/forste-skoledag.html

Vi trives på hybelen, og jeg skjenner jeg at jeg er på rett plass på skolen nå. Jeg trives på skolen også, og gleder meg til å bli bedre kjent med de andre.

En dag etter skolen, tok jeg og Ole Marius og gikk på kafe for å kose oss sammen før vi skulle reise opp til Lom og Skjåk. Vi skulle ikke være sammen den helgen så, jeg tenkte vi kunne gjøre noe koselig før.

Nå får jeg runde av, ha en god dag alle sammen!

1 kommentar
    1. Savner sommer en allerede, men høsten er min favoritt årstid, så jeg er nok lykkelig de neste månedene 🙂
      Ha en fin dag videre.

      med vennlig hilsen
      Victoria Stein

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg