Min 17. Mai

I går var det 17. Mai. Hvem har ikke fått med seg det? hehe. Familien min har egentlig aldri gjort noe spesielt den dagen, men jeg var med Ole Marius ned til presthaugen der det bli feira. Vi var der ikke så veldig lenge. Ingen av oss er ikke så glade i mange folk, selv om jeg har blitt mye mer vandt med det. Vi kom hjem og da kom også pappa og broren min å skulle grille. VI kan vertfall være fornøyde med været! Jeg er glad i jeg ikke tok på meg bunad, for de som har det vet hvordan det er! Jeg synes selvfølgelig at bunad er kjempe fint og skulle ønske jeg hadde flere muligheter til å bruke min. Jeg har forresten arvet min etter bestemor som gjør den mer verdt for meg.
Senere på dagen måtte Ole Marius reise og da tok jeg og mamma en tur på Sentralen. Altså en isbar som er her i Lom, og isen der er så god! Hvis dere skal til Lom så anbefaler jeg dere å stikke innom der!

Etter vi hadde kost oss masse med is. Altså, ser den ikke god ut?! Men ja, vi tok en tur ned på stranda igjen. Buster elsker bare å være der og vi kan se at han koser seg! Han også blitt mye modigere å gå ut i vannet nå. Jeg er litt redd da, for at han skal bli tatt av strømmen. Men det er ikke så mye der nede. Hehe, litt redd for bebbien min. Etter han hadde svømt litt så sprang han oppå land og rullet seg i sanden og han ble en liten svarteper! Haha, men han er jo så søt! Enste han må er å ta en dusj hjemme, men han overlever det. Håper dere hadde en fin 17. Mai!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg