Mest leste blogginnlegg i 2020

Gikk gjennom alle blogginnlegg for å finne de som er mest lest, og ser at de meste av dem er bare om psykisk helse. Noe jeg faktisk skjønner godt!

“HVORFOR SNAKKER DU SÅ STYGT OM DEM UTEN Å KJENNE DEM?”

Du er ikke til å stole på

Netthat og politi

Er dette mobbing?

Klare å komme på beina igjen

DETTE FANT JEG UT OM MEG SELV FOR 12 ÅR SIDEN

Nytt innkjøp!

Begynne å bli voksen?

Hvorfor snakker jeg så rart?

Jeg klarte det

Mine favoritt antrekk

Jeg er ikke bra nok

Fuck kroppspress

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg