Mandag igjen

Nå er det mandag igjen, og jeg ville ikke stå opp i dag tidlig for å si det sånn. Noen ganger synes jeg at helga går alt for fort. Men men. I dag har jeg tenkt å bare gjøre ferdig skoledagen også planlegge litt blogginnlegg osv. Så hvis det er noe dere vil at jeg skal blogge om eller svare på er det bare å skrive. Dere kan skrive på vlogg snap’en min: makeupvlog02 eller sende en dm på insta: Elisabethzslettom eller bare skrive her. Jeg tar imot alt og setter så utrolig pris på det.

Men, tilbake til mandagen. Når jeg kom på skolen, fikk jeg nesten sjokk. Det var så mange folk i kantina. hehe. Jeg sa med en gang til vennene mine at det ikke er en gang så fult når det er mat, så fult var det. Det var vertfall dages sjokk. Nå må jeg nesten bare få runda av her. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg