Mål jeg vil nå dette året!

Enda et nytt år, hvordan dette året blir vet ingen. Ganske sikker på at vi alle håper på et bedre år, og at corona vil bli mindre av. Vi får bare se og håpe på det beste, med å gi dem beste innsatsen man kan gjøre selv.

Gjøre mer med det jeg vil: Jeg elsker å sitte å skrive, jeg elsker å lage videoer, jeg elsker å vlogge på snap. I år vil jeg fokusere mer på det! Jeg har kommet et stykke og er ingen vits i å stoppe. Jo lenger og hardere jeg jobber med det, jo lenger kommer jeg. Uansett så liker jeg å gjøre det, så hvorfor ikke?

Jobbe med meg selv: Jeg sliter psykisk og det er bare en måte at jeg kan får det bedre på: jeg må gjøre noe med det selv. Jeg vil finne gleden igjen dette året, og jeg er på god vei. Jeg er i en god periode nå med venner og kjæreste. Selvfølgelig er noen dårlige dager og dårlige hendelser men de skal jeg stå opp imot. Jeg skal stå opp imot all hat, og vise at jeg ikke lar meg knekke, selvom jeg tror jeg har vist det veldig mange ganger. Det mest utfordrene blir vell sommeren, fordi alle jeg kjenner bor 2 timer unna når jeg bor i Lom. Men i motsettning fra i fjor har jeg enda flere å snakke med uansett. Simen kommer også til å besøke meg et par ganger. De dagene jeg er alene får jeg være med familie og jobbe med bloggen som jeg også gjorde i fjor, og jeg koste meg med det egentlig!

Flytte: Jeg har allerede flyttet til en leilighet i år, men jeg skal flytte hjem til sommeren også når den tiden kommer. Men etter sommeren begynner lærligstiden min, hvor og hvordan den blir er jeg usikker. Tanken er å flytte til et helt nytt sted og prøve å finne litt ro der, for jeg trenger virkelig å komme meg ut fra dalen. Lillehammer er en veldig fin plass, men å prøve noe nytt skader ikke. Oppdaterer dere selvfølgelig hvordan det blir når den tiden kommer.

Få kjøpt mer utstyr til hobbyen min: Jeg har blogget fra en skole pc siden jeg startet blogg.. Jeg har dårlig lys til videoer og bilde. Stable bøker for å få kamerat langt nok opp osv. Nå er jeg lei, nå vil jeg kjøpe meg litt mer utstyr. Dette året skal jeg kjøpe meg en mac book, ring light og kamerastativ.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg