Livet er litt mer på stell

Det har vært utrolig mye i det siste.. skole, finne sted å bo, planer osv

Jeg har ikke vært helt på topp den siste tiden, det er ikke noe sjokk. Har falt helt ut av rutine mine, og det savner jeg utrolig mye! Jeg har et par månedes tid etter jul en gang det jeg virkelig var flink til å komme meg gjennom hver dag på skolen, trene nesten hver dag og oppdatere dere her mist 2 ganger om dagen. Ting gikk oppover! Jeg begynte å se resultater på både treningen og her på bloggen. Men poff… så var jeg plutselig nede. Ingen motivasjon i det hele tatt. Jeg vet enda ikke grunnen, men jeg vet at når sånne tider kommer er det bare å ta tak i stigen og prøve å klatre seg opp igjen.

Men nå er alle innleveringer og vurderinger gjort og innlevert, og det er 2 uker igjen av skolen så nå snart kan jeg puste litt mer ut. Lurer litt på hva vi skal gjøre de neste 2 ukene, men det finner vi ut. Men sommerferien er rett rundt hjørnet og jeg gleder meg masse! Siste sommerferien min før jeg går ut som lærling, sjukt! Håper på å jobbe litt før jeg flytter hjem i igjen. I Juli tar jeg helt ferie og reiser ned til sørlandet i 2 uker! Så håper jeg å legge litt mer gøye planer!

Som dere forstår jeg ikke vært helt 100% topp med psyken, men det er jeg veldig innstilt på å gjøre noe med! Livet er litt mer på stell nå, som gjør det også litt skummelt med tanke på det er store endringer framover… men det finner vi ut hvordan det kommer til å gå! Jeg håper at det kommer til å gå fint. Oppdaterer dere selvfølgelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg