Livet er ikke perfekt

Jeg får spørsmål om hvorfor jeg gjør der jeg gjør. Jo fordi å vise at livet ikke er perfekt. Jeg er like lei som andre skal bare vise det positive og perfekte med livet. Ja det er fint at man ser på det positive, men det får andre til å tenke “er det normal å ha det sånn jeg har det?” Og ja det er normalt. Fordi alle har et liv som ikke er perfekt.

Jeg har alltid vært åpen og ærlig person, og det er jeg på sosiale medier også. Jeg vil alltid vise hvordan livet egentlig er uansett hva andre sier. Jeg kan vise de perfekte tidene mine jeg og, men igjen så viser jeg de tidene jeg er helt nede der jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har hatt tider det jeg ikke har hatt matlyst, jeg har hatt anfall, jeg har bare gråtet og gråtet. Jeg har gåret meg selv til søvne. Jeg har hatt øyne som er vonde etter jeg har gårtet. Jeg viser dere hvordan et live egentlig er. Jeg viser dere vonde dager og gode dager.

Jeg har opplevd mye vondt her i livet, og jeg viser dere hvordan et liv etter det er. Hvordan jeg bygger meg selv opp, hvordan jeg kommer igjennom vonde tider. Jeg prøver å motivere dere til å klare det selv også. Jeg vil at dere skal vinne. Dere skal være med meg å vinne. Ingen skal få lov til å styre noen andres liv, ikke på noen måter. Dette er ditt liv og det er bare du som skal styre hva da skal med det.

Jeg kjemper enda med å få et liv jeg er fornøyd med, kanskje jeg ikke får det noen gang. Men det som er sikkert er at jeg kommer til å bli sterke og sterkere med tiden, og det gjør du også. VI skal ikke la noen trykke oss ned. Vi skal leve ut de vonde dagene så best vi kan. Vi skal dele med oss de gode dagene og tenke at vi er så utrolig takknemlige for dem.

Jeg er kanskje bare 17 år og man kan si “man har hele livet foran seg” ja man har det. Men de valgene man tar nå vil påvirke hele ditt liv uten at du vet. Bare det å si ja eller nei kan påvirke så utrolig mye. Vi må ha begynt å tenkt på hva vil vil. Vi må ha begynt å vokse opp. Hele livet er avhengig av valgene våres. Har du tenk hvor mye å bare svare på en melding kan påvirke deg? Si ja eller nei? Si til en person “jeg er glad i deg”?

Livet er ikke perfekt, og det vil jeg vise dere. Jeg vil ikke vise dere en glad jente som smiler og ler når hun egentlig skriker innvendig. Det blir helt feil. Jeg er en åpen og ærlig person, så om noen ikke liker det skal jeg ikke bry meg. Fordi jeg er meg uansett hva andre sier eller gjør. Jeg lever for det jeg står for. Jeg skal vinne kampen mot depresjon, jeg skal vinne kampen for å få et fint liv. jeg skal vinne kampen overfor haterene. Jeg skal vinne. Offeret vinner uansett.

Livet er ikke perfekt og sånne er det bare. Ikke tenk noe annet. Det er normalt å ha det vondt, bare vit at du ikke er alene. Jeg er her. Flere tusen personer er her.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg