Liten shopping tur med Francine

I dag etter solen møtte jeg Francine igjen, og er alltid så gøy å være med hun! Er en stund siden jeg var men hun, så kjente at jeg gleda meg kjempe mye.

Måtte kjøpe en kjole vi så også, herregud så fin! Har lenge hatt lyst på en sånn og den kosta bare 99 kr så jeg kunne ikke si nei. Pluss at jeg var heldig å så et skjørt jeg har ønska meg i hele sommer var på tilbud til 89kr og var igjen størrelsen min. Var dagen min dette!

Er en stund siden jeg har kjøpt en del klær, og kjente det at jeg trengte flere tykke gensere. Inne på klasserommet vårt er det også allerede kaldt og tykke generere ble noe som jeg trengte. Vi møttes etter skolen, og så gikk vi ned til Strandtorget. Vi var der nede fra kl 15 til 18. vi var også inne på mc og spiste litt. Har gitt dere en nærmere haul på snap (makeupvlog02) der jeg viser dere alle plagg og sier litt om dem.

Haha, dere kan se at jeg er veldig glad i blå. Ønsket meg flere blå gensere og nå har jeg 3!

Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg