Life update!

Hei alle sammen, nå er det en stund siden! Jeg kommer tilbake sterkere en før. Savner å skrive til dere!

Om dere følger med på snap, slo jeg og Simen opp mandag. Det var mye drama den siste uken og jeg klarte ikke å tenke på noe annet, og jeg ble så og si sliten av det og måtte bare fokusere på å komme meg gjennom det. Gikk gikk til skole, praksis og trening. Tenkte at det gjør ikke noe å ta en liten pause fra blogg, for det ville bare slitt meg ut enda mer fordi det er mer jobb enn det de fleste tror.

Men nå har jeg det faktisk veldig bra! Føler meg nesten slem så har det så bra bare etter et par dager men.. det skylder at jeg er sterk psykisk og vet hva jeg er verdt. Er jeg ikke verdt å kjempe for, så neivell. Your loss, han mista noen som brydde seg så utrolig mye og ville gi alt det som måtte til. Skal ikke lyve, jeg har ikke noe imot å være singel! Eeeelsket singel livet mitt før, så har ingen grunn til å ikke gjøre det nå. Nå har jeg mer tid for meg selv: jeg får tid å trene og jobbe med bloggen i helgene. Jeg kan også få mer tid til å være mer med vennene mine!

Det er 4 måneder igjen av skolen, sjukt! Så jeg har har akkurat passe tid på å trene meg opp, være med venner og jobbe en god del med bloggen før sommeren kommer. Jeg skal selvfølgelig trene om sommeren og, men blir ikke like lett å bare kunne stikke på treningsenteret i Lillehammer når jeg bor i Lom hah. Blogg skal jeg også drive med i sommer, men blir det som i fjor skjer det ikke så mye mer enn når vi er på sørlandet, men vi får se! Uansett tror jeg de her 4 månedene vil bli bra! Russe tiden starter også snart, og er sikker på jeg får russetingene mine i posten neste uke. Gleder meg!

Så nå skal jeg tenke på hva jeg vil og leve livet som aldri før 🙂 Jeg skal også gi litt mer faen, det har jeg gått av!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg