Kos dere

Jeg har et mål i livet, det er å nå mine drømmer. Jeg jobber hver dag for dette, men likevel er det noen som absolutt skal ødelegge for meg. Jeg hadde da laget en ny snapchat konto for å vlogge på, den varte i få dager og er nå sperret. Jeg har ikke noen andre grunner som jeg kan komme på enn at noen rapporterer. Er det virkelig så kjedelig i disse tindene at det er det beste dere kommer på å gjøre?

Jeg er 17 år. Jeg vil bare oppnå en drøm som jeg har drømt om hele livet mitt. Det må bare være noen der ute som ikke vil at det skal skje. Bare la meg leve mitt liv. Jeg har bare dette livet. Jeg vil gjøre det jeg kan for å få dette livet til å være et perfekt liv for meg. La meg oppnå drømmene mine, la meg være i fred og bare ikke ødelegg for andre!

Jeg sa på min forje snapkonto at jeg ikke liker meg her oppi Lom pga folks om skriver stygge ting til meg, og nå dette? Jeg har alltid vært den personen som få liker, og tror det er noe gøy å leve med? Jeg ble bare dømt på utsende. Håper dere koser dere med at jeg sliter med å venner, drømmene mine blir knust. Hvis noen kommer og spør meg hvordan denne bygda er, kan jeg si mildt her at det kommer ikke til å bli et fint svar PGA HVORDAN ANDRE FOLK HAR BEHANDLET MEG HER. Jeg vet også dette fordi når jeg har lagt ut en YOLO link, så har det bare kommet hat til meg på dialekt. Kanskje ikke bar feolk fra Lom, men ett eller annet sted fra her og det er nok.

La meg i det minste å prøve å oppnå en drøm. Er du ikke interessert i å følge med, så bare blokk meg og ikke gjør noe stort ut av det. Takk for å ødelegge alt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg