Korona, flytting, hjemmeskole,

Nå har det vært en stund siden jeg var inne her sist, rett og slett det har vært mye i de siste dagene. men nå er jeg tilbake igjen!

Denne uka har jeg tentamen på onsdag og har jobbet med den siden torsdag og vil gjøre det beste jeg kan. Men det er ikke det værste heller, det var påvist smitte på skolen og ble sendt hjem. Fredags kveld hadde det blitt påvist smitte i klassen og vi er i krantanene. Simen kom til meg også på fredag (før jeg visst dette). Så da var det å ringe rundt om han måtte også i karantene noe han ikke måtte fordi jeg ikke var påvist korona, heldigvis! Testet meg for korona i går og det var faktisk ikke så ille, men selvfølgelig ubehagelig og vil jo helst ikke ta igjen. Fikk svar i dag og den var negativ! Så nå er det bare å holde seg inne til jeg skal hjem til Lom i helga. Denne uka skal jeg bare ha hjemme skole.

Oppi alt det dårlige her så har jeg en ting jeg er så utrolig glad for og kan ikke vente! Jeg har nemmelig ordnet sånn at jeg flytter inn i en leilighet i januar! Grunnen til jeg ville flytte var fordi det var ca samme husleie i mnd og det var så mye større og mye mer man trenger der. Der har jeg egent bad, stort kjøkken, stue og soverom. Asså! Jeg skal bo 2 uker med hun som leier ut, før hun reiser av sted.

Så siden jeg er i krantane uansett, har jeg mye tid til pakke. Det meste skal faktisk hjem til Lom igjen siden alt er inkludert i den leiligheten. Så er bare klær, sminke osv som skal med. Kanskje nok det også for har kanskje litt mye klær… hehe. Men jeg gleder meg vertfall! Den er nesten like sentral som her og så ikke noe negativt med det. Jeg skal selvfølgelig vise dere den, men det må vente til jeg bor der alene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg