Klare å komme meg på beina igjen

Jeg har vært mye borte fra sosiale medier. Jeg har vært litt inne på snapchat litt her og der for å oppdatere litt, og jeg har snakket litt om hvordan jeg har det. Jeg tenker jeg skal forklare litt mer her siden her er det plass til mye mer, og den som vil kan lese så slipper dere å bla gjennom en lang story hahah.

Jeg har alltid slit psykisk, noen ganger mer en andre ganger. Nå i det siste har jeg veldig nedfor og jeg vil egentlig bare ligge i senga hele dagen. Jeg går nå mitt 12 skoleår og jeg skjenner at jeg begynner å gå lei. Jeg har valgt å gå på salg neste år siden det bare er et år igjen så kan jeg ut i bedrift som jeg gleder meg til. Jeg har det fint på skolen nå egentlig, klassen jeg har er så fin og alle er snille. Det er den beste klassen jeg har hatt og tror jeg vil ha også. Men det er så mye rundt det. Jeg savner å være hjemme det skal jeg si helt ærlig, selvom det er godt å bo for seg selv også. Men vi bor veldig trangt og det er bare stess. Vi stresser mye hver dag bare for å komme oss til skolen. I går f.eks kom vi en halv time for sent pga buss. i dag måtte vi løpe til bussen og det er ikke første gangen vi måtte ha gjort.

Å stresse hver dag sliter meg ut sakte, men sikkert. Jeg måtte ha tatt en powernap flere ganger fordi jeg er så trøtt etter skolen, selvom det har vært en bra dag. Jeg har ofte vondt i hodet som ikke gjør det noe bedre. Jeg vil også si at det er så mye som jeg ikke tørr å legge ut her på bloggen eller på sosiale medier, fordi jeg selv vil holde det privat og jeg vet folk vil angripe meg for det. Hat er det siste jeg trenger nå. Men motivasjonen min på skole og hobby er ikke der, og selvtilliten min er så langt nede at jeg aner ikke.

Det er mye som ligger bak, og jeg stresser meg selv opp hver dag fordi jeg vet ikke bedre. Jeg skal vertfall prøve å komme meg litt etter litt. Ole Marius prøver å hjelpe meg, selvom det går utover han også. Jeg blir egentlig bare mer og mer sur på meg selv fordi jeg ikke klarer å gjøre det jeg vil, fordi jeg vet godt jeg må jobbe for å komme langt. Men jeg vet også at det er seere på snappen min som forstår meg, og det gjør meg glad.

Selvom jeg ikke er i et bra punkt akkurat nå vet jeg at det vil bli bedre, det har det alltid blitt. Men det blir ikke bedre med å bare sitte på i senga og vente. Jeg må gjøre noe, og det krever ikke mye. Neste uke skal jeg begynne å trene på sats. Det er ennå litt for glatt og kaldt ute til jeg vil ut å løpe så da er det best å løpe te treningsenter. Jeg elsker å løpe, og det gjør sånn at jeg klarer å lufte tankene mine litt. Også skal jeg prøve å få i gang sosiale medier. Jeg har allerde planlagt en video jeg skal filme nå i helga. Kanskje to. Jeg skal klare å komme meg på beina igjen. Kanskje jeg vil snakke mer om hva som ligger mer bak etterhvert men det ikke i dag.

Tro det eller ei, så prøver jeg å tenke positivt. Mine nærmeste venner og familie vet jeg er en negativ person, men det vil ikke si at jeg vil være det. Jeg vil være en som sprer glede og er en god venn. Men skal jeg spre glede må jeg først finne gleden selv. Jeg håper du som leser dette har hatt en fin dag, hvis ikke så kommer det en dag i morgen. Husk at alle kan gjøre noe feil og det er helt ok. Er du ensom så kan jeg love deg en dag vil du finne noen som er så glad i deg at det føles som den personen har vært det hele livet. Du er aldri alene med å føle deg ensom.

Tusen takk for at du tok din tid til å lese!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg